مسینو

صنایع تولیدی مسینو

تولیدکننده برتر ظروف مسی دست ساز در ایران 

پرطرفدارترین ظروف مسی جهیزیه عروس

پرطرفدارترین ظروف مسی جهیزیه عروس

پرطرفدارترین ظروف مسی جهیزیه عروس که امروزه به خانواده ها پیشنهاد می شود در ادامه معرفی شده اند.
در گذشته خرید ظروف مسی به طور گسترده ای در همه ی نمونه ها برای جهیزیه انجام می شد، اما امروزه به دو دلیل بالا بودن قیمت مس و همچنین ارائه ظروف مدرن در بازار خرید ظروف مسی برای جهیزیه در نمونه های محدودتری انجام می شود.

این مقاله صرفا جهت راهنمایی عروس خانم ها برای خرید ظروف مسی در سایت قرار گرفته تا بتوانند بهترین ظروف مسی را در نمونه های با کیفیت خریداری نمایند.

مهم ترین نکات برای خرید ظروف مسی جهیزیه

مهم ترین ترین نکاتی که قبل از خرید ظروف مسی و همچنین در هنگام خرید ظروف مسی برای جهیزیه باید به آن توجه نمود، عبارتند از:

  • توجه به ماشینی یا دست ساز بودن ظروف مسی، ظروف مسی پیشنهادی برای جهیزیه عروس نمونه ی دست ساز می باشد. زیرا ظروف مسی دست ساز کیفیت بالاتری داشته و درخشش و جلوه ی آن ها به خاطر ضربات چکش منظم بالاتر است.
  • ظروف مسی باید در نمونه های با روکش نانو باشد و یا اینکه روکش قلع داشته باشد (ظروف مس سفید)؛ در این صورت می توان برای مدت زمان زیادی از ظروف استفاده کرد بدون آن که درخشش و زیبایی خود را از دست بدهد.
  • شناسایی ظروف مسی که امروزه برای جهیزیه پیشنهاد می شود. در این صورت می توان بروزترین و مشتری پسندترین طرح ها را انتخاب نمود.
  • لیست ظروف پیشنهادی مسینو برای جهیزیه

دیگچه و تابه های مسی


ظروف دکوراتیو

مهم ترین نکات برای خرید ظروف مسی جهیزیه


ظروف سرو و پذیرایی مسی

مهم ترین نکات برای خرید ظروف مسی جهیزیه

ست پاسماوری مسی

مهم ترین نکات برای خرید ظروف مسی جهیزیه
  • ظروف انتخاب شده باید به دور از هر گونه شکستگی و خط و خش باشند
  • ظروف مسی انتخاب شده باید دارای اندازه استاندارد باشند. ظروف خیلی بزرگ مسی یا ظروف کوچک در جهیزیه عروس استفاده نمی شوند.  
  • توجه شود که حتما از ظروف مسی قابل استفاده و مناسب برای آشپزی و سرو غذا خریداری کنید. زیرا در این صورت علاوه بر اینکه سلامت جسمانی شما را حفظ می کند؛ مزایای زیادی برای سلامتی خواهد داشت. (برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد مزایای ظروف مسی برای آشپزی را مطالعه نمایید.)
  • خرید ظروف مسی را از تولید کننده های برتر کشور و یا نمایندگی های فعال آن ها در استان خود انجام دهید. در این صورت ظروف مسی را با بهترین قیمت می توانید خریداری کنید.

برای مشاهده تنوع محصولات مسینو صفحه پینترست مسینو را فالو نمایید.

قیمت ظروف مسی برای جهیزیه

قیمت ظروف مسی در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد. عمدتا ظروفی که برای جهیزیه پیشنهاد می شود با کیفیت ترین نمونه ها بوده و قیمت بالاتری خواهد داشت. از عوامل موثر در قیمت ظروف مسی:

  • قیمت شمش و ورق های مس در بازار
  • نوع مس (هرچه درصد خلوص مس بالاتر باشد مس قیمت بیشتری خواهد داشت)
  • دست ساز یا ماشینی بودن ظروف مسی؛ ظروفی که بصورت دست ساز ساخته می شوند از ظروف ماشینی گران قیمت تر هستند زیرا هم کیفیت بالاتری داشته و هم اینکه زمان ساخت آن (الگو، برش کاری، چکش کاری) توسط استادکاران مسگر روی قیمت تاثیر گذار است.
  • دارا بودن روکش نانو یا قلع (مس هایی که روکش نانو و قلع دارند علاوه بر اینکه درخشندگی بیشتری دارند برای مدت زمانی طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند.)

برای اطلاع قیمت ظروف مسی مسینو برای جهیزیه می توانید از صفحه فروشگاهی این سایت بازدید نموده و یا ازطریق تماس با کارشناسان فروش لیست قیمت محصولات خود را ثبت نمایید.