مسینو

صنایع تولیدی مسینو

تولیدکننده برتر ظروف مسی دست ساز در ایران 

جدیدترین مدل ظروف مسی شب یلدا

جدیدترین مدل ظروف مسی شب یلدا

جدیدترین مدل ظروف مسی شب یلدا تولید شده توسط شرکت مسینو به عنوان تولید کننده برتر ظروف مسی دست ساز در این مقاله معرفی شده اند. کافی است این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید تا با مدل های مختلف انار خوری، اردورخوری، شکلات خوری،میوه خوری و سایر ظروف سرو پذیرایی برای غذا و… آشنا شوید.

ظروف مسی انار خوری ویژه شب یلدا

بین کلیه ظروف مسی، ظرف مسی انار خوری جایگاه ویژه ای در بین سایر ظروف برای شب یلدا کسب نموده است. این موضوع به خاطر سنت دیرینه ایرانی ها در این شب به یاد ماندنی است.
از اینرو شرکت مسینو دو نمونه پیش دستی سرو انار را در نمونه ی کاملا چکش کاری شده تولید نموده است که در ادامه معرفی شده اند.

ظرف مسی انار

ظروف مسی انار خوری ویژه شب یلدا

ظرف مسی ناردون

ظروف مسی انار خوری ویژه شب یلدا

این دو نمونه ظرف ویژه سرو انار یلدا می باشد که می توانید با کلیک بر روی اسم محصول از صفحه فروشگاهی محصولات نامبرده بازدید نمایید.

سایر ظروف مسی کاربردی شب یلدا

از دیگر نمونه ظروف مسی پر فروش برای شب یلدا که می تواند در سایر میهمانی ها برای پذیرایی مورد استفاده قرار بگیرند عبارتند از:

سلجوقی پایه دار

ظرف مسی سلجوقی پایه دار که در پنج سایز مختلف تولید می شود به عنوان یک میوه خوری شیک و خاص، شکلات خوری، آجیل خوری و… مورد استفاده قرار بگیرد.

سایر ظروف مسی کاربردی شب یلدا

اردورویدال

اردورویدال یک ظرف پذیرایی اردورخوری شیک خاص که می توان جلوه ی ویژه ای به میز پذیرایی شما بدهد.

اردورخوری آجیلی

برگ

ظرف برگ مسی نیز به عنوان یک ظرف سرو آجیل، میوه خشک و… می تواند  گزینه ای عالی باشد.

سایر ظروف مسی کاربردی شب یلدا

فلت راموس

فلت راموس گزینه ای بسیار عالی برای طرفداران سرو فینگر فود در میهمانی ها می باشد.

سایر ظروف مسی کاربردی شب یلدا

شانار

ظرف مسی شانار گزینه ای عالی برای سرو غذاهای مانند مرغ و… می باشد که برای جلوگیری از سرد شدن می توان درب پوششی ظرف را روی آن قرار داد. این ظرف نیز به شکل انار تولید شده و بسیار پر طرفدار می باشد.

انواع مدل ظروف مسی یلدایی مسینو

سینی های وارمر دار

از آنجا که سرو غذای گرم در این شب سرد مورد توجه قرار گرفته سینی های وارمر دار، خورشت خوری رومیزی و سوپ خوری می تواند گزینه عالی باشد.

تزئین سفره یلدا با ظروف مسی

تزئین سفره یلدا با ظروف مسی می تواند زیبایی بی نظیری را به ارمغان آورد، مسینو با تولید ظروف پذیرایی در مدل های شیک و متنوع این امکان را فراهم آورده که علاقه مندان به ظروف مسی برای شب یلدا بتوانند از ظروف سلیقه خود استفاده کنند.

شما می توانید برای مشاهده مدل های متنوع ظروف از صفحه فروشگاهی ما بازدید نموده و همچنین برای مشاهده عکس کاربردی ظروف و همچنین اطلاع از جشنواره ها و طرح های فروش پیج اینستاگرام مسینو را فالو نمایید.